ARCHÍV – 2005.11.17

Megírtam a zh.t, hármas lett, és ennek én nagyon örülök, mert így megvan a kettesem összesítésben, ami nem hangzik túl jól, de nem mennék bele a részletekbe, hogy ez miért ad okot megelégedésre… Volt vallásföci órám is, tök fura volt úgy beülni egy ilyen órára, hogy a hallgatóság nagy része eddig annyira részletesen még nem hallott ilyesmiről.  Planetológián meg hárman voltunk összvissz, mert a csoport egy részének ilyenkor van barlangászata is kéthetenként, gondolkoztam, hogy most akkor inkább én is hazamenjek-e, de végülis kitartottam a magamfajta lúzerek mellett. És egyébként tök érdekes volt, mert a kisbolygókról, meg meteoridokról (így kell írni helyesen!), meg üstökösökről volt szó, meg a tizedik bolygóról, meg stb..

Most volt irodalmi felolvasóest a koleszban, ami azt jelenti, hogy lehet sütit zabálni meg teát inni, és még kreditet is kapunk érte – ráadásul most én is felolvastam, hogy emeljem az est színvonalát :) J. D. Salingertől a Nevető ember-t, ami nagyon nagy sztori, viszont kicsit hosszú, de úgy vettem észre, hogy nem aludt el a hallgatóság, úgyhogy meg vagyok elégedve. Meg egyébként már én is fél éve olvastam utoljára, és ahhoz képest nem is dadogtam, meg nem csuklott meg a hangom, meg ami ilyenkor szokott lenni. Tök jó volt.

Most meg nézünk Neverending Story-t, mert szobatársam már nagyon beindult rá, meg én is már ezer éve láttam…

Hozzászólás