ARCHÍV – 2005.11.15

Egész nap itt voltam a koleszban, és kb semmit nem csináltam az égvilágon, csak próbáltam tanulni – hát hogy úgymondjam félsikerrel… Úgyhogy leírom milyen zenéket hallgatok mostanában, mert a másik tevékenységem az úgyis ez volt..

Diszkópatkányok OST: még tavaly láttam a filmet, nagyon erős, de ez a zene sem semmi, természetesen óriásinagy diszkóslágerek vannak rajta (Where Do You Go?; Beautiful Life; What Is Love…), meg lehet hallgatni eccer-kétszer, csak aztán már a könyökén folyik ki az embernek – ha eddig még nem…

YonderboiShallow and Profound: jó kis elektronikus zene, mert megérdemlem. Érdekes mit mondjak, ezt csak most szereztem, ma hallgattam meg először, de nem rossz szerintem, bár egy idő után már mást kíván az ember füle, de amúgy jó.

Cowboy Bebop soundtrack-s: merthogy van belőle egypár. Ettől másznak a falra a szobatársaim, mert ezeket hallgatom leginkább, és hát nemigazán az ő stílusuk, de már van egy pár szám, amit ők is kibírnak… Mivelhogy a filmeket nem tudom leszedni ekkora sávszélesség mellett, ezért vannak csak zenék, és ezzel kell beérnem most… De ha már itt tartunk, a legdurvább zene, amit tényleg lekapcsoltatnak, az a GITS-SAC Be human album, azt már hangosan be sem merem kapcsolni, pedig egy két jó szám azon is van. De a többi viszont picit tényleg sok(k).

Pannonia Allstars Ska Orchestra: csoporttársaim nagy ska rajongók, így ismertem meg a zenekart, aztán mondom megnézem mit is játszanak, de csak azok a számok vannak meg, amik ingyenesen letölthetők az oldalról, mert annyira azért nem jártam utána. De ennek a zenének is van egyfajta hangulata, és még magyar is – félig-meddig.

John Lennon: szobatársam nagy rajongója, aztán én is áthúztam pár számot. Ezek a szólószámai, a Beatles után, nagyon hippi, meg retro, de már annyit hallottam, hogy lassan kezd megtetszeni némelyik…

Yann Tiersen: francia srác, ő csinálta az Amélie csodálatos élete meg a Good Bye Lenin! soundtrackjét, de még van egy pár albuma, most van letöltés alatt, meg egy pár már lejött. Most néztem, hogy még a Szigeten is kinn volt a srác állítólag – ha ezt tudom… Akkor se megyek ki :) Jó nyugis zenéje van, tetszik.

Hát nagyjából most ennyi, velem nem sok minden történt. Kezd felmenni az agyvizem a vaktérképektől, egyébként minden okés.

Hozzászólás