ARCHÍV – 2005.11.14

Hm… ma sem történt semmi. Nem is meglepő, mert egész nap a suliban voltam. Csak tudnám, hogy miért. Az első órán bealudtam – pedig utálom azokat, akik elalszanak órán, mert minek megy be valaki a suliba, ha úgyse figyel oda??? Tök hülyeség. De most nem bírtam…

Utána könyvtárban voltam (még egyszer: KÖNYVTÁRBAN voltam), mostanában veszélyesen sokat járok ilyen helyekre, de remélem, hogy ez az állapot nem tart sokáig. Ugyanis most megint két kiselőadást kell csinálni egyszerre, nincs mit tenni…

A tesi nem volt rossz, az elején a többiek zh-t írtak kosárszabályokból, elég vicces volt, mert a végén ők javították ki a “dolgozatot” és amúgy is csak annyit kellett beírniuk, hogy igaz, meg hamis, szóval igencsak elcsodálkoztam, hogy még így is volt egy vagy két srác, akinek nem sikerült, biztos már csalni is lusták voltak. Utána meg játszottunk, most a változatosság kedvéért az én arcomat dobták telibe egyszer a labdával, le is zsibbadtam egy öt percre, de azért túléltem.

Néztem filmet, Blood – The Last Vampire félórás kis véres brutális beszaratós megfingatós sejtelmes darkos horroros anime, nem erre számítottam, dehát most ezt találtam itt a koleszban. Látszik hogy igazán unatkozom…

Hozzászólás