ARCHÍV – 2005.11.13

Hétvége: otthon voltam, jó sok idő után megint, és ennek megfelelően kb. semmit nem csináltam, csak otthon voltam, és ez bőven elég is volt. Megnéztem a családomat, meg beszámoltam az eseményekről, meg ilyesmik. Meg rájöttem, hogy otthon sokkal hidegebb van, mint itt Pesten – mármint nem a házban, hanem kint :)

Este néztem Az élet egy csoda, Kosturica-film. Egyébként eddig nem igazán volt a kedvencem ez a stílus, például a Macska-jaj úgy annyira nem jött be (tudom bűn ilyet mondani, dehát ez van…), de ez a mostani most kárpótolt, jó szövegek voltak benne – hogy mást ne mondjak… Mondjuk a végén már vártam, hogy valaki meghaljon benne, aztán mégsem lett semmi, de annyira heppiendes sem volt, úgyhogy végülis kibékültem vele. Van egyfajta hangulata a filmnek, egyszer érdemes megnézni – és akkor most nem lőttem le egy poént sem.

És ma sem sikerült korán lefeküdni bakker…

Hozzászólás