2005. november 9. napi bejegyzések

ARCHÍV – 2005.11.09

Új olvasóim vannak, úgyhogy muszáj írnom, mert nagyon várják. Rátaláltak a blogra a koleszban, aztán most nem hagynak békén…

Csomó emberrel találkoztam ma, először Lallerrel, mondta, hogy jó volt a kolesztalálkozó, kár, hogy nem mentem, de talán majd lesz mégegy a vizsgaidőszak előtt azt mondta – bár az ilyen talán dolgokban nem lehet nagyon bízni. Utána meg Thez jött szembe velem az egyetem előtt, jól meg is lepődtem, hogy micsinál itt, de nem tudtunk sokat beszélgetni, mert ő is ment, meg én is. Délután meg wheer-rel futottam össze, az is hasonlóan hosszú kontaktolás volt, szevasz, hogy vagy – megvagyok – majd valamikor kéne beszélgetnünk – oké most megyek – én is – szevasz… De mondjuk tényleg késésben voltam…

Megnéztem a sajtófotó-kiállítást is, egyedül, kicsit rossz volt, mert egyébként csoporttársaimmal szerveztem, hogy mennék, de mivel vasárnap zár, ők meg pénteken akarnak menni, amikor én meg dolgozok, azért megnéztem most, de az az igazság, hogy így is jó volt. Érdekes, hogy mennyi minden történik bő egy év alatt, fura, hogy így egy terembe van összesűrítve minden, mert azt gondolná az ember, hogy nem volt semmi érdekes, pedig volt cunami, meg túszdráma, meg olimpia, meg elnökválasztás az USA-ben, meg Irak az örök téma, meg stb… Kicsit hiányoltam a természetfotókat, mert azokat szeretem a legjobban, de nagyon jó volt a többi is, tetszett – csak nem tudom senkivel sem megosztani ezt az élményt.

A kép, amit mindenki ismer…

kínai gyár reggeli névsorolvasásnál – vagy mittudomén mi ez… naggyon durva a munkamorál

Paralimpia. Igen, annak a srácnak nincs se keze, se lába!!! Iszonyú jó kép szerintem

Ez meg ilyen találóskérdés, hogy mit ábrázol a kép. Na? Na jó elárulom, mert lehetetlen rájönni; ez egy elefánt talpa alulról. Aki kitalálta, hogy ezt lefotózza, az tudott valamit – vagy csak unta magát

Este voltam előadáson a koleszban, egy srác beszélt a tájfutásról, hát nem mondom, elég beteg egy sport, nem tudom mi visz rá valakit, hogy ezt csinálja, de biztos jó lehet, egyszer én is kipróbálnám, csak tuti, hogy egyből eltévednék, meg szerintem az nem normális, ha az ember futkos az erdőben, én inkább nyugisan sétálgatok… De vicces lehet. Még PC játékot is csináltak tájfutásról, hihetetlenül durva! Eddig a Pro Bass Fishing volt a legdurvább játék amit láttam, horgászni kell egy csónakból… de ez még azt is übereli…

Most meg fekvenyomó-verseny volt, beneveztem én is, mert jó poén, meg kreditet lehet kapni érte, ami jó. Először kinyomtam a rudat, mert ha már nem vagyok versenyben, akkor legalább a többiek szórakozzanak jól (a rúd az kb 8 kiló…), másodszorra meg húsz kiló nyomtam ki, hát az is egy vicces súly. Majd egyszer lehet, hogy újra nyomok egy kicsit ha lesz időm, régen is csináltam a másik koleszban. És rájöttem, hogy tök gyenge vagyok…

Néztem GITS_SAC-et, spanyolul, hihetetlenül durva, össze vissza tölt ez az eMule, vagy csak én vagyok béna, de egy normális nyelvet nem találok. Van már francia, olasz, meg spanyol animém. Mi jöhet még??? A német, az lenne még poén… De inkább ezzel nem próbálkozok.