2005. november 4. napi bejegyzések

ARCHÍV – 2005.11.04

Tegnap megnéztem Világok harca, mert már nagyon régen szerettem volna Eddig még nem sok jót hallottam róla azoktól akik látták, de az az igazság, hogy nekem tetszett. Sajnos a könyvet nem olvastam, pedig úgy lenne az igazi, de mondjuk ha valaki nem vágja, hogy ez a sztori speciel nem a Spílberg bácsi ötlete volt, akkor talán valami mást várt, és ezért nem tetszett annyira a dolog, de amúgy is jó szerintem. Igaz az első tíz percben én is meglepődtem, hogy mi ez, meg kicsit a miértjei hiányoztak a dolognak, de legalább így nem volt ANNYIRA szájbarágós. Meg a világot sem mentette meg a Tom Cruise, az is tetszett, a befejezés az jó volt. Hát így telt az estém.

Végre az IRC-em is működik, illetve csatlakoztam a #9fc-hez, meg is lepődtek egy páran, hogy ez meg micsoda. most már túlságosan naprakész leszek…

Na lassan csomagolok, aztán irány el, jó idő van, úgyhogy a kedvem is jó…