ARCHÍV – 2005.06.13

Megint vizsgáztam, úgyhogy ennek megfelelően most ismét internetközelben vagyok.

Hogy sikerült a vízföldrajz vizsga? Hát ahogy sejtettem, mivel mindenki olyan szépeket mondott, ezért ehhez mérten volt brutális. Az első srác kijött egy kettessel, a második kb háromnegyedórás felelet után négyest kapott. Volt egy lány aki kapásból visszaadta a tételt, majd inkább UV-zik. Pont előttem az – talán már említett – osztályelső lány felelt, én meg közben dolgoztam ki a tételt. Ő kapott egyedül ötöst. Azt mondja a tanár utána: “Hát akkor hasonló folytatást szeretnék látni.” Mondom: hűha, aztán inkább szépen mosolyogtam: “Én is ezt szeretném…” Úgy nézett ki a vizsga, hogy a tanár és én megosztva beszéltünk, körülbelül ugyanannyit. Már beletörődtem egy hármasba, mert ha például anno az ilyesfajta törifeleleteimre visszagondolok, akkor Karnis még inkább kétharmadot adott volna, vagy visszaküld, hogy következő órán megint feleljek… De nem, kellemes csalódás ért, a tanár szomorú arccal közölte, hogy ő szerette volna megadni a jelest, de ez sajnos csak négyes. Hát ez van.

Ma: éghajlattan. Ha csupán a mennyiség számítana, egy ilyen vizsgán, akkor tutira ötöst kapnék, mert pont öt oldalt írtam – többé-kevésbé – tele. De sajnos nem csak ez számít. Egyébként nem volt olyan nehéz, és azért reménykedek, hogy nem lett olyan rossz, dehát majd meglátjuk. Ez a vizsga különösen sokat jelent, mert négy kredites, és az kettővel több, mint az átlagos vizsgáknál… Szóval volt tétje.

Legközelebb max pénteken leszek itt remélhetőleg, addig is – hát tanulok…

Hozzászólás