2005. június 3. napi bejegyzések

ARCHÍV – 2005.06.03

Vizsga: véletlenül pont az osztályelső mellé ültem, illetve nem is, mert ő ült mellém (igaz, a cucca már hamarabb ott volt, de nem tudhattam, hogy az övé). Szóval kedvezően indult a dolog. Csak az a baj, hogy egymás mellett nem szabad ülni, egy helyet ki kell hagyni. Mondom, csak nem veszi észre a tanár (végülis nem feltűnő, hogy az egész teremben kb csak mi ülünk egymás mellett…). Egy ideig nem is tűnt fel neki, aztán kérdőn rám néz… Hű, itt baj van… Azt mondja: “Látom maradt még egymás mellett ülő ember. Akkor ők tegyenek egy keresztet a lapjukra, hogy össze tudjam majd hasonlítani a két dolgozatot.” Na innentől kezdve rá se mertem nézni a csajra, hogy még csak véletlenül se írjak olyasmit mint ő. De egyébként nem volt túl nehéz a vizsga, meg szerintem nem is lesz olyan szigorúan osztályozva, bizakodó vagyok – kivételesen.

Szerettem volna jegyet beíratni valakinél, de végülis inkább hazajöttem, mert nem akart senki velem jönni.

Lehet, hogy megyek Prágába július elején, egyik csoporttársam szervezi, és egész olcsó lenne, főleg ha ingyen tudnék kimenni vonattal. Négy éjszaka, nyolcezer forint. Csak azért imádkozom, hogy FIQ ne akkorra rakja a Velence-party-t, mert arra még sokkal jobban el akarok menni, nem szívesen hagynám ki. De általában mindig úgy szokott kijönni a dolog, hogy a fél nyáron nem csinálok semmit, aztán utána meg egyszerre lenne vagy három programom, és választani kell, hogy mit hagyjak ki. Remélem idén nem így lesz.

Terveztünk a szobatársaimmal is valami nyaralást, augusztus elején lemegyünk vadkempingezni a Balatonra, nem tudom mi lesz majd belőle, de nem hangzik rosszul az ötlet. Nagyon belemelegedtem ebbe a nyaralás témába, pedig az még igen messze lesz…