ARCHÍV – 2005.05.26

Nem igazán történt semmi a mai nap, de azért ezt leírtam. Ugyanis ma is voltam terepgyakon, rajzolgattam térképet, kezd már kicsit uncsi lenni ez az egész, de azért muszáj megcsinálni, most meg legalább kész vagyok. Beírattam a közgáz kettesemet, nem mintha büszke lennék rá, de legalább ezzel sincs már baj, egyébként – tudom nem mentség – rengetegen uv-znek majd, szerencse, hogy én nem jutottam ilyen sorsra.

Délután tanulgattam, megtöltöttük a medencét a szobában, aztán ott tanultam, nem éppen a legkényelmesebb helyzet, mert vigyázni kellett, hogy ne legyen vizes a könyv, de azért végülis elég jól haladtam. Csak az a baj, hogy még mindig elég sok van hátra, úgyhogy már előre tudom, miről fog szólni a holnapi bejegyzés is – ha lesz. Ennek reményében most már lefekszem aludni.

Hozzászólás