ARCHÍV – 2005.05.24

“Ezen a napon sikerült nekik megutáltatni velem a GPS-t”. Valahogy így összegezte a csapattársam a terepgyakorlatot – pedig még nem is tartottunk sehol. Tegnap én is agyondicsértem a kis ketyerét, de igazából használhatatlan, legalábbis ilyen távolságokra, mint a déli és az északi tömb között. És hát a szerény anyagi keretű egyetemünk csak ilyen terepgyakot tud finanszírozni.

Az a feladat, hogy végigmegyünk itt az egyetem környékén a gps-szel, és felmérünk pár pontot (pl épület sarka, útelágazódás…), aztán holnap abból csinálunk térképet – márminthogy kapunk egy kis vázlatot a mai útvonalakról, aztán heló. Csak az a baj, hogy ha nem kap jelet a gép, akkor össze-vissza húzogatja a vonalakat húszméteres körzetben, vagy éppen nem csinál semmit, ami úgy jelenik meg, hogy eljutottunk a 26-os pontból a 27-esbe (csak a példa kedvéért), úgy, hogy közben nem tettünk meg semmilyen távolságot… Na mindegy. Ja és a slusszpoén az volt, hogy kb félidőben kész lettünk, mire azt mondta a srác (a tanár), hogy kevés a pont, úgyhogy mivel  a csapattársam motorral van, felpattantunk, aztán bejelöltünk még vagy 40 pontot, a többiek meg csak irigykedtek. Kb ötéves korom óta nem motoroztam ennyit (vagy egyáltalán), de akkor is csak apukám ölében max… És most végeztünk.

Megvan a közgáz eredmény, sajna kettes lett, de ez legalább azt jelenti, hogy átmentem! Iszonyú sok egyes lett. Csak az a baj, hogy hármas is lehettem volna. Dehát ilyenkor már kinek van kedve javítani??? Egyébként mezgazd gyakból négyes lettem, és javíthatok ötösért, ami már csak azért is jó, mert hétfőn vizsga az előadásból, és így is úgy is meg kell tanulnom a dolgot, úgyhogy lehet, hogy megyek javítani. Egykredites tárgy. pfff

Na, ígértem sw3 beszámolót: nagyon ütős a film eleje, hogy jól el legyen kápráztatva a közönség, utána meg iszonyúan leül a film. Persze a sztoriban sincs sok újdonság (már aki ismeri a többi részt), dehát az azért minden pénzt megér, amikor Darth Vader először vesz levegőt a fekete maszk mögül!!! Ja, és azt is értem már, hogy miért volt zöld karikás a film: iszonyatosan béna jelenetek vannak benne, olyan humorral, hogy azon már tényleg csak a kisgyerekek tudnak nevetni, kedvencem a köhögős droid volt, aki négy fénykarddal nyomta egyszerre, hihetetlenül idétlen jelenetek voltak, például a kullancsdroidok az elején a harcban, meg az az egész vulkános bolygó, nem tudtam, hogy nevessek, vagy sírjak. Persze a Star Wars-t nem azért szeretjük, mert bármi köze is van a valósághoz, hanem azért, mert sok benne az eksön, meg az űrhajó, meg mindig a jó győz – na jó, ebben az epizódban pont nem, de a végén tutira – mázli, hogy azokat a részeket már megcsinálták. Na mindegy, nem volt rossz, nem akarom lehúzni, de egyszer elég volt nekem (moziban).

Hozzászólás