2005. május 23. napi bejegyzések

ARCHÍV – 2005.05.23

Az az igazság, hogy most már szorozni meg osztani sem tudok – számológéppel. Legalábbis a mai statisztika zh erre döbbentett rá. Majd az eredmény meggyőz, hogy valóban így van-e. De azért azt elmondom a mentségemre, hogy iszonyú kevés idő volt erre az egészre, nem csoda, ha az ember össze-vissza nyomkodja azt a rohadt számológépet, nekem meg különösen gyakori szokásom, hogy előszeretettel cserélek fel számjegyeket, tizedesvesszőket, ami azonban ilyen esetekben nem túl pozitív tulajdonság… Csak az vigasztal, hogy ezen a héten már nem lesz ilyesmiben részem – márminthogy bármit is számon kérjenek rajtam. Holnap elvileg lesz GPS-es terepgyakorlat, ha jó az idő, már csütörtökön is kipróbáltuk a kütyüket, nem rossz dolgokat tudnak, és tök jó, hogy én olyan valaki lehetek, aki minden funkcióját ismeri ezeknek a gépeknek – legalábbis sok olyat, amit talán az átlagember nem is igen gondolna. Persze az is igaz, hogy ezek a funkciók tulajdonképpen tökfölöslegesek, de azért jó tudni…

Nem is írtam tegnap, hétvégén megint néztem animét: Hoshi no koe. No comment, kicsit szaggatott is a gépemen, úgyhogy annyira nem élveztem, de egyébként tetszett, 25 perces filmecske, de tartalmas, meg nem olyan heppiendes a vége (csak kicsit), úgyhogy nem rossz.

Ja, és hogy miért írok ilyen későn? Most jöttem az SW 3ról, megnéztem wheerrel, mert még ő sem látta, annyira meg nem voltam én sem fan, hogy a premier napján nézzem. De egyébként mára is alig kaptunk jegyet – ahhoz képest egyébként nem annyira jó a film, de mégis star wars. Majd holnap írok róla…