2005. május 6. napi bejegyzések

ARCHÍV – 2005.05.06

Nincs semmi különös, csak gondoltam kihasználom az alkalmat, hogy pénteken is itt vagyok, és írok egy kicsit. Lassan indulok a ballagásra. Amikor eszembe jut ez a ballagás dolog, mindig elfog a nosztalgiahullám, visszagondolok, mennyit izgultunk, meg hogy elhülyéskedtük az egészet – de azért hiányzik. Jó érzés, amikor az egész suli azon serénykedik, hogy nekünk jó legyen, hoznak egy tonna virágot, mindenki készül valami frappáns beszéddel, sütik a pogácsát… De aztán hamar vége az egésznek, mert az emberben mégiscsak ott van, hogy hoppá, itt az érettségi! Na jó, abbahagyom a merengést…

Nem igazán tudok most sok mindent írni, mert ma még nem történt semmi, a tegnapot meg kb leírtam. Még este megnéztük az Elveszett jelentés c. filmet, aztán irány aludni… Most kivételesen nem volt geográfus-buli – legalábbis én nem tudtam róla -, de szerintem jobb is, mert mindenki kellőképpen kifáradt szerintem már ezen a héten, meg most már lassan jön az év vége, úgyhogy kicsit a sulira is koncentrálni kell…