ARCHÍV – 2005.03.31

Azt lehet mondani, hogy a tegnapi nap egész jól sikerült. Persze amikor találkozom az osztálytársaimmal, az mindig valami jót jelent, de nem csak ezért… Most például elég döcögősen indult a dolog, mert amikor lementem, összesen négy személy volt a kocsmában – a csapossal együtt!!! De ezek közül az egyik az osztálytársam volt (legalább), úgyhogy csak egy röpke pillanatra futott át az agyamon, hogy biztos-e, hogy mára volt megbeszélve, de aztán megnyugodtam. Egyébként nem lettem volna meglepődve, ha nem ma lett volna, mert néha az is komoly fejtörést okoz, hogy egyáltalán milyen hónap van, nemhogy még a napokat is megjegyezzem. Például mióta nincs pénteken óránk, tehát csütörtök az utsó nap, minden héten azt hiszem csütörtökön, hogy péntek van, aztán pénteken azt, hogy szombat, és ez hihetetlenül zavaró tud lenni…

De visszatérve az Óbesterre: összesen végülis tizenhárman gyűltünk össze (mint a gonoszok – vagy az más?), ami mondjuk az osztály fele, az egész jó arány, tekintve, hogy kb hat személy jelenlétére szinte egyáltalán nem számíthatunk (legalábbis én engem eléggé meglepnének) – most vajon ki az a hat ember, lehet találgatni… Szóval többen voltunk mint múltkor, ez a lényeg. És jó volt a hangulat is, bár egyesek biztos nem örültek annak, hogy rossz volt a tv, és nem tudtunk együtt izgulni A MECCSEN (mondom én – asse tudtam ki játszik, de nem ez a lényeg), pedig mi mindent megpróbáltunk – én mentálisan, a bme-s beállítottságúak pedig fizikailag próbálták kezelni a helyzetet. De nem volt remény. Mindazonáltal megint jókat beszélgettünk, meg nosztalgiáztunk, meg felidéztük, hogy a Szabolcs sírt, meg ilyenek… (Jujj, ez kicsit gonosz volt, de talán nem sértődik meg, hogy leírtam – ezt úgysem sokan értik…). Ezek az emberek már nem nagyon változnak meg van egy olyan érzésem. De nem is baj.

Ma reggel kétszer is meggondoltam, hogy felkeljek-e, de végülis megerőltettem magam, mert az éltetett, hogy FIQ elhozza nekem a Fattyboarding-ot, meg a Crescendo-t, és ezért igazán érdemes felkelni!!! És tényleg elhozta, nem mintha kételkedtem volna benne, csakhát bármi közbejöhetett volna – de nem, úgyhogy most elronthatatlan jókedvem van! Ezt még az is fokozta, hogy délutánra már elég meleg lett ahhoz, hogy ne fagyjak meg kardigánban, és így ne tegyek magamnak szemrehányást, hogy miért nem öltözök fel rendesen. Ugyanis reggel azért nem volt kellemes az a hűvös levegő.

Kaptam visszajelzést, hogy jó a blog, úgyhogy most már megvan a motivációm, hogy még szorgalmasabban írjak – persze azt azért hozzá kell tennem, hogy a nyár közeledtével egyenesen arányosan fog csökkenni a haszontalanul eltölthető szabadidőm, de azért majd igyekszem…

Péntek-szombat nagyszabású geográfus- buli lesz Nagybörzsönyben (úgy, hogy nem is én szerveztem), ami egy kissé megosztotta most a társaságot, mert olyan hirtelen jött, de azért én remélem, hogy jó lesz, azt hiszem lesz mit írnom róla! A legnagyobb lol, hogy már kb öten megkérdezték: Laci te mész a kirándulásra hétvégén? Mondom: NEM, inkább hazamegyek… Na mindegy, most már szerintem nagyjából megjegyezték, hol lakom – holnap akár meg is nézhetik páran!

Egész szép mennyiséget írtam, erre nem is számítottam…

Hozzászólás