2005. március 17. napi bejegyzések

ARCHÍV – 2005.03.17

Nagy nap ez a mai, megint rá kellett ébrednem, milyen öreg is vagyok… Egyre öregebb, illetve eggyel öregebb, ma. Na mindegy, annyira nem vészes…

Jól indult a nap, mivelhogy elmaradt az első órám, második meg nem volt, úgyhogy délre mentem csak a suliba, és fél négyre már végeztem is. Új részidő. Beindult az aláírásgyűjtő gépezet, a szervezésről az talán elárul valamit, hogy két különböző helyen indult meg a dolog, úgy, hogy nem tudtak egymásról a szervezők… Na mindegy, én azért aláírtam mindkét lapot, ezen ne múljon… Sajnos a kétórai ‘gyűlésről’ lemaradtam, mert muszáj volt bemennem térképészet gyakra, a gyakveztő lány már így is berágott egy kicsit ránk, mert múltkor az egyik srác egyszerűen hazament óra közepén. Szóval jobb nem késni, mert itt a tanár jó/rosszindulatán múlik, hányast kapok, sajnos a kezében vagyunk. Egyébként nem irigylem őt, dehát ez van. Én nem lennék tanár egyetemen – nem mintha ez a veszély csak egy kicsit is fenyegetne…

Ma is lesz geo-buli, kicsit erőltetett menet volt a szervezés, de biztos jó lesz, meg úgy tűnik jó sokan jövünk – majd írok beszámolót, ha megfelelő lelkiállapotban leszek. Hát akkor most mára ennyit.