2005. március 1. napi bejegyzések

ARCHÍV – 2005.03.01/2

Kész vagyok. Mármint azzal az agyament mezőgazd.föcis hülyeséggel. Kinek jut eszébe házidolgozatot íratni a rozsról?!!! És kinek jut eszébe ilyesmit feltenni a netre? Na jó, ez utóbbi személyeknek igencsak hálás lehetek, mert egyébként sokkal nehezebb lett volna megírni, na de akkor is… Ezek a parasztságok furcsa dolgok, becsülöm azokat, akik még ilyen területen dolgoznak.

ARCHÍV – 2005.03.01

Hát meg kell mondjam, szomorú vagyok, mert annak ellenére, hogy már március elseje van, bizony igencsak dideregve indultam neki a mai napnak, és semmi jelét nem látom annak, hogy ez a helyzet rövid időn belül megváltozzék. Mindazonáltal bizonyára nem kell sokat várni, és rendesen kisüt a Nap – bár ott tartanánk már…

Tegnap jól elcsesztem az időmet, mert megint filmeztünk. Megnéztem az Argó második felét (mert már csak arra értem be), jó volt, van benne egy nagy adag emeriken tészt, de azért kiérezhetőek a magyar ízek is… Este meg Starsky & Hutch-ot néztünk, mármint nem az eredetit, hanem ezt az újfajtát. Az jutott eszembe, milyen kár, hogy nem a hetvenes években élek Kaliforniában, sajnos ebből kimaradtam. Egyébként sokan mondták, hogy nem olyan jó a film – DE. Kegyetlen jó, én nem láttam az eredeti sorozatot (vagy legalábbis nem emlékszem rá), de nekem ez nagyon bejött, pedig én nem szoktam megdicsérni a nagyon rossz filmeket… Sőt, hogy feldobjam a mai blogot, mutatok egy képet – többek között ezért is jó volt a film:

Ma volt az első lemeztektonika órám, beszámolhatok az első benyomásokról: kicsit outskirt-nek éreztem magam, mert a jelenlévők közül egy embert sem ismertem, és ez kicsit kényelmetlen volt, dehát ez van. Egyébként a húsz jelentkezőből kb. nyolcan voltunk ott, elég családias volt a hangulat. De annyira nem rossz az óra, hasonlít a földtanhoz, nem mintha ez a téma engem különösen érdekelne, de szerintem nem olyan unalmas, mint mondjuk egy demográfia ( na jó, még nem voltam demográfián, úgyhogy nem véleményezhetem, de a többiektől még nem sok jót hallottam róla, csak ebből indultam ki).

Elvesztettem a kontaktot az osztálytársaimmal, mert valami gáz van a fórummal, és új helyre költözünk. Azért remélem ennek ellenére – vagy épp ezért – az Óbester azért még egy biztos pont marad!!!